Avui tancat
Demà obert: 09:00-13:30, 16:30-20:00

5 claus per canviar l'estil de vida a través de l’alimentació

Canviar d’hàbits i començar una nova rutina mai és fàcil, però si el teu propòsit és portar un estil de vida més saludable a partir d’ara, només has de començar i en aquest post t’ajudem a fer-ho.

Una bona forma de fer-ho és canviant els teus hàbits d’alimentació de manera gradual i regular, d’aquesta manera segur que ho aconseguiràs.

Un canvi d’hàbits d’alimentació no és sinònim de seguir una dieta. És un procés lent i profund on la conscienciació i la convicció en allò que estàs fent és clau. Es tracta de mantenir unes pautes que t’ajudin a aconseguir uns objectius a llarg termini per tenir un estil de vida més saludable i que t’ajudaran a sentir-te millor.

El pas més difícil per aconseguir-lo és el primer. Per això, t’expliquem punts clau per deixar de banda les excuses i iniciar aquest canvi cap a un estil de vida saludable:

  1. Marca’t un objectiu realista i que s’ajusti a les teves necessitats.
  2. Has de tenir força de voluntat i fugir de les dietes miracle i solucions immediates.
  3. Fruites, verdures, aliments poc processats i rics en fibra han de convertir-se en la base de la teva alimentació.
  4. Per menjar millor, hauràs de comprar millor i evitar adquirir aliments poc saludables que no vulguis menjar.
  5. Recorda sempre els grans beneficis que aporta una bona alimentació a la teva salut, et servirà d’estímul per seguir en el teu propòsit.

En la següent infografia ampliem aquests punts clau.

Claus per a una alimentació saludable

QUINS ALIMENTS M’AJUDEN A ACONSEGUIR UN ESTIL DE VIDA SALUDABLE?

En moltes ocasions, no som conscients del que estem ingerint o inclús no sabem quins aliments menjar per seguir una dieta saludable i equilibrada, que ens aportin tots els nutrients i vitamines que necessitem.

Si no tens cap intolerància, al·lèrgia o prescripció mèdica que indiqui el contrari, en moltes ocasions els millor és tenir present en tot moment quins aliments és convenient prioritzar, aquells que has d’ingerir en menor mesura i els que és recomanable que evitis.

Omple la teva nevera de fruita i verdura fresca, evita els aliments molt processats o els plats preparats amb embotits o modera la ingesta de conserves i els preparats làctics sense sucre.

Aquests són només alguns exemples, a continuació, et deixem una guia que t’ajudarà a realitzar una compra saludable i, alhora, gaudir menjant mentre beneficies la teva salut.

Alimentació saludable. Quia aliments he de prioritzar, valorar i evitar?

Escriu un comentari

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la Política de Privadesa de Google i els Termes de servei.
*Camps obligatoris